2010. január 28., csütörtök

Uj lakasban

vagyunk matol!!
hat meg nem mondhatom, hogy "itthon" erzem magam, de remelem, hogy hamarosan majd ilyen erzelmekkel lszek:)
kisse nehez volt az elvallas,kedves szomszedok, baratok...meg azt a lakast nagyon szerettem...kisse haragszom magamra, mert az Ur adott nekunk egy jobbat..., en meg a regit siratom:(, de gondolom ezek az erzelmek helyen vannak ilyenkor....vagy nem?
mar sokminden a helyere kerult, sokminden meg nem:(....de meglesz remelem a jovo het elejen;) es akkor majd kepek is lesznek:)....

6 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

welcome:) de jó!

Borzási A. Kriszta írta...

Én várom a képeket is!:)

Gretta írta...

én is! sok erőt a pakoláshoz!

Tündi Daika írta...

Ugyesek vagytok hogy ilyen gyorsan sikerult elkoltozni. És hol van ez a lakás helyileg? A változás mindenkit megvisel, adj idot magadnak, de nem kell a multban élni. Ha itt jobb lesz, hamarabb elfelejted a régit. Ha nem lesz jobb, akkor tudatosan el kell felejtsd a régit:)) na ezt jol kimagyaráztam. Mindenképp áldást kivánok az uj otthonotokra!:))

eunika_balog írta...

orulok nektek:)majd egy par honap mulva beszelunk es akkor azt fogod mondani ,hogy nem mennel vissza en is igy voltam a koltozesekel:)varom en is a kepeket;)

Hilda írta...

hogy érzitek magatokat az új lakásban ? várom a képeket :)