2010. szeptember 29., szerda

megmaradt bennem...

a tegnap tobbek kozott patikaba is vezetett az utam...elottem egy oregneni, elotte meg egy szines boru a kislanyaval...
konyekre fakasztott, ahogy lattam kislanya ragaszkodasat az anyukaja fele... nemvolt neki cuccos ruhaja, szep kifesult haja,szep cipoje...stb...de attol a kislanynak a legdragabb volt...ugy kilehetett venni, az olelesbol,ahogy fogta a kezet, csokolgatta a kezet...az anyuka pedig aggodoan nezett kislanyara,betegnek tunt (megfazva-gyogyszerek alapjan amiket vett, erre a kov jutottam...), ahogy ott elneztem oket,eszembejutott, hogy a taskamban van egy csokis keksz...azonnal megkerdeztem a kislanyt,hogy keri-e...megszeppenve, de bologatott,sot suttogva mondta, hogy "Da"....:),ilyen szep "multumesc"-et reg nem kaptam...es egy egyszeru csokis keksz, csak ugy kicsalogatta szep fekete szemebol a megszebb csillogast...
(azt hiszem ezentul meg teszek a taskamban, egy, egy csokis kekszet, egyebet...)!!...megeri!!!

1 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

milyen anyuka-szemed van:)