2011. január 25., kedd

csak ugy...

Mind vartam tortenjen valami kulonleges,hogy emlitesre melto legyen...persze irhattam volna a hetkoznapjainkrol,elvagyunk mi,sot nagyon jol;), JOzsue ugy szereti az oviban,ennek orulunk-Dominik minden reggel menni akar,szoval gond nem lesz osszel mikor ot is ott fogjuk hagyni:),remeljuk nem lep meg valamivel a kicsi draga huncutt manonk:)
szoval visszaterve,a mai napra:
egyik testveremmel elmentunk a szemorvoshoz! felesege keresere, meg mert o is latta,hogy szukseg lenne szemuvegre,hat elment...nem is akarkihez, hanem a legjobbhoz!(akik laktatok brassoban tudjatok ki a legjobb...;)...),en nah,felirt szemuveget! +1 illetve +2...aztan kicsit furcsalotta a dolgot, hogy egybol ilyen nagy dioptriat irtak fel, elmentunk egy masikhoz ma...sorra kerul,bement aztan csodak csodaja,ez az orvos is egyett ertett abban, hogy kell szemuveg,csak kicsit masabb dioptriaval...+1 illetve +1.25...nah ez kicsit osszekavart,nem tudtuk, hogy akkor most mit is csinaljunk,es eldontotte kedves testverem, hogy elmegy a harmadikhoz is:) (turelmes egy szemly)...mondjam a harmadik eredmenyt?+0.25 illetve +0.50...:):)kitudja ha a negyedikhez is elmenne, annal mar nem is kene szemuveg...
elgondolkodtam ma,hogy vajon azert van ez igy mert a legjobbak elmentek az orszagbol....vagy mert olyan mind1 az orvosnak, hogy mit is mondd...mindenkepp kovetkezokor meggondolom magam, hogy elhiszem-e amit mondd vagy nem?!!
aldott evet nektek, akik olvastok:)

8 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

hmm... Sisak a legjobb! :)
(amúgy tetszik a blogkülső?)

Evódia írta...

nahát, ha netán mi is megyünk, akkor kihez is kell hát menni...?
arra gondoltam, hogy milyen szép volt tőled, hogy felajánlottad segítségedet és együtt mentetek.
meg azon is elcsodálkoztam, amit tettél a kis jövevényekkel, példás...

Szilvia írta...

igen Kriszta tetszik:))puszi,tovabba is jo eredmenyeket a vizsgakhoz!puszillak!

Mike Adina írta...

Szilvinek nagy a szíve, sokan beleférünk, beleférnek :)
(... aztán, az orvosok is sokfélék..., de a páciensek is...)

Névtelen írta...

Csak az egyeduli Isten nem sokfele; megeri Benne bizni, ra hallgatni.
udv, aewan

Deborah írta...

:) nem kell rohangálni egyiktől a másikig, egynél kell megállapodni, azt tenni amit mond, kipróbálni, ha nem jó, akkor visszamenni hozzá, hogy cserélje ki, és fizesse is természetesen, ha már egy rosszra pénzt költött valaki... idő és pénzspórlás:) de egyiknél se volt annyira nagy eltérés, a gépeik is másak stb. Csak ennél komolyabb dolgokban ne tévedjenek nagyokat.
Puszi
Szép hetet!

Szilvia írta...

Debi szerintem azert +2-rol 0.50 ig jutni eleg nagy tevedes..vagyis nem mind1,hogy milyet hasznal az ember...mert ha 0.50-kene csak neki is 2-est irnak fel attol a szem csak romlik, es kitudja meg milyen komplikaciok adodhatnak...

Adina írta...

Na, én is szoljak-e hozzá? Gondolkodom... :)
A pácienstől is függ, ahogy Adina is írta. Én is járogatok szemorvoshoz, igaz, csak mértékkel, mert hála az Úrnak, nem romlott az utóbbi időben...
Nos, amint te is tudod, az orvos rakja a lencséket, próbálgatja, és a páciens mondja, hogy melyikkel hogyan lát. Szerintem ez a legjobb módszer, bár ahogy Debi írta, ott vannak a gépek... na, azok mehetnek 'kapálni' :P ... én abban bizok, amit látok,és nem, amit ők látnak, és a lencse(amit próbálgatnak)az mindenhol ugyanaz... a -1, az mindenhol -1... (azért nem irtam puszt, mert most nem keresgélem a plusz jelet)
Na, ez hosszúra sikerült...
Örülök, hogy Joshi szeret oviba járni :)
Puszillak benneteket!!!