2010. január 14., csütörtök

kicsit nehezebb...

mint gondoltam volna...elegge nehezen dolgozom fel, hogy igenis koltozunk...az elmem tudja, hogy jobb helyre megyunk...de a szivem itt maradna!...aztan vannak uj dolgok a csaladunkban, Tomi itthnrol fog dolgozni...ami nem azt jelenti, hogy nekem fog besegiteni .... ugy kell vegyem mintha nem is lenne a hazban...ezt kell most tudatositsam magamban....ossze visszasag van bennem...szeretnek mar rendet latni, de most egy darabig csak rendetlenseg,pakolaszas lesz...ami engem kiborit!ha lehetne valahogy ugy koltozni, hogy kozbe itt megmaradjon a rend, minden szeoen, ott meg alakuljon a haz:))nem is akarok sokat mi??....
jovo heten egesz vegig pakolunk, aztan utanna valo heten koltozes.... nagyon orvendek, hogy lesz konyhabutorom...eddig nem volt...csak valami kicsi, amit aposom keszitett meg annakidejen Tominak egy kicsi garszon lakasba, aztan idekerult....de most nekem is lesz....ezert kulon hala van a szivemben!!!....

3 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Fel a fejjel, kia mellel... ja és a jónak nem a rossz lehet csak az ellenkezője, hanem a mégjobb. Én hiszem, hogy ott nektek MÉGJOBB lesz. Ha erre koncentrálsz, nagyobb örömmel fogsz költözni. Az itt kapott élményeket, pedig raktározd el a "szép emlékek" szekcióba. Na ezek tanácsok is , de inkább amit én is átéltem, a meganyi költözéskor. Az Ur erősitsen meg. T.

Borzási A. Kriszta írta...

van imatéma!

Maresz írta...

Sok erőt kivánok neked a költözéshez!