2010. január 11., hétfő

KOLTOZUK

februar elso hetetol mas helyrol fogom a bejegyzeseim irni:) koltozunk,igen!! Csak brassoban maradunk, de egy 3 szobas lakast kaptunk!annyi a ber mint amennyi itt jelenleg, jobb allapotba, szep helyen, 3 szoba...sorolhatnam:)tenyleg ajandek az Urtol, imameghallgatas!
mindezt tudom,megis annyi felelem van bennem....szerettem itt nagyon ahol lakunk, kapcsolatok alakultak,sokszor tapasztaltam azt,hogy jobb egy kozeli szomszed, mint egy tavoli testver!!sajnos annacskam messze elment, angliaba dolgozik, es barmennyire is levinne Joshit nem lehet...tul nagy a tavolsag:((((...aztan felek az egesz koltozes miszteriumatol. Mindent bepakolni,rendszerezni,aztan ott ujra kipakolni, elrakni....mindennek helyet talalni! erzelmlileg ide kotodom,nagyon...de ez az elet,vandorok vagyunk! 3 ev hazassag es mar ez lesz a 4-ik hely ahol lakni fogunk:)
remennyel indultunk neki ennek az Uj evnek! az Ur ev elejn batoritott, hogy AZ IGAZ EMBER HITBOL FOG ELNI...
nagyon sok uj lesz ebben az evben!! koltozunk,Joshit oviba kell iratni,a ceget ki kell boviteni ahhoz, hogy meglegyunk (meg nem tudjuk honnan anyagiak,hogy kezdjuk el a dolgok menetet...sok akta kell,intzkedni),egyszerre kell a koltozest, ceget vezetni, en is be kell tanulajk, segitsegere szeretnek lenni Tominak....mindezek nagy lepesek,aihez csak az Ur ad erot nekunk!
imadkozzatok ertunk,kerlek-szuksegunk van erre!!!

5 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

jaj, de jó hír!
azt hiszem mikor én is Brassóban voltam, akkor ment Dávid Tomival lakásnézőbe, igaz?:)
Imádkozunk.

Szilvia írta...

hat nem az a lakas lett...a 2 szobas volt...ez 3:)

Mike Adina írta...

én nagyon örülök!

Tündi Daika írta...

hát nem lesz könnyű a költözés meg minden... mi már 3x költöztünk amiota itt vagyunk T.ba, DE a jót nem nehéz megszokni. Már el is felejtettem milyen helyen laktunk, annyira szeretem itt! Ezt kivánom neked is, hogy gyorsan szokd meg az uj helyet. Puszi és sok erot!

Adina írta...

SOk erőt! Imádkozom értetek! Puszi... :)